Prova nu. Betala 30 dagar senare med Klarna.
0

Din varukorg är tom

Välkommen till Diamond Smiles kundportalsidor.

Kontakta oss

Kontaktformulär

Vi finns här för att hjälpa dig.

För alla frågor gällande leveranser, returer, produkter eller samarbete kan du kontakta oss med hjälp av kontaktuppgifterna nedan.

E-posta kundsupport:

Kontakta vår kundtjänst via e-post på kundservice@diamondsmileteeth.com eller via kontaktformuläret nedan.

Den genomsnittliga handläggningstiden är 24 timmar mellan 8.00 och 17.00.Om e-postmeddelandet försvinner, vänligen kontakta oss igen. Vi är människor och misstag kan inträffa.

Telefonsupport:

Du kan också få den viktigaste informationen via telefon. WhatsApp är också direkt kopplat till vårt kundområde för direktkontakt:

+49 179 5174971

Skönhetsteknologins revolution

Diamond Smile grundades 2019 med en tydlig vision från en lägenhet i Berlin och är nu ett av Europas snabbast växande varumärken för tandblekning D2C. Inspirerat av personlig frustration över dyra, smärtsamma och ineffektiva tandbehandlingar grundades varumärket för att erbjuda ett professionellt, säkert och tillgängligt alternativ till hemmablekning. Inga falska löften.Inga hårda metoder. Endast synliga resultat – för ett strålande leende direkt från ditt eget badrum.

ALLT SOM ÄR VIKTIGT

Frakt och leverans

Apprenez-en davantage sur les délais de treatment, les délais de livraison, les länder destinataires et nos paillats de transport.

Leveranspolicy →

Returer eller byten

Om du inte är nöjd med produkten har du 14 dagar på dig att returnera den. För mer information, se Vår returpolicy.

Returpolicy →

FAQ

Vi har försökt samla och besvara de vanligaste frågorna från våra kunder.

FAQ →

Kortfattad information

FAQ :

När kommer min beställning?

Paket skickas varje arbetsdag. Leverans inom Tyskland tar vanligtvis 2–4 arbetsdagar och internationellt 3–7 arbetsdagar. Du får en spårningskod via e-post så snart ditt paket är på väg.

Hur kan jag returnera min produkt?

Du har 14 dagars returrätt. Skicka bara ett kort mejl med ditt ordernummer till adressen som anges i vår returinformation. Viktigt: produkten får inte ha öppnats eller använts.

Min produkt kom skadad, vad ska jag göra nu?

Vi beklagar! Vänligen skicka oss en bild på den skadade produkten och ditt ordernummer. Vi kommer att ordna en ersättning eller återbetalning så snart som möjligt.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse. Har min beställning mottagits?

Kontrollera din skräppostmapp. Om det inte finns något meddelande där, vänligen kontakta oss med din e-postadress och namnet du använde vid beställningen. Vi kommer att kontrollera statusen för din beställning.

Jag fick fel produkt.

Ursäkta! Vänligen skicka oss en bild på den levererade produkten och ditt ordernummer. Vi kommer snabbt att ordna ett byte eller en ny leverans.

Hur fungerar återbetalningsprocessen efter en retur?

När vi har granskat returen (oöppnad och oanvänd) får du pengarna tillbaka inom 7 arbetsdagar med den ursprungliga betalningsmetoden.

FÖRETAGSADRESS:

Warthestraße 21
Teltow
Brandenburg
14513
Deutschland

E-post: kundservice@diamondsmileteeth.com

Telefon: +49 179 5174971